ROZWIĄZANIA DLA BIUR RACHUNKOWYCH

Oprogramowanie dla biur rachunkowych

 
 

Comarch ERP Optima to program, który świetnie sprawdza się w biurach rachunkowych i kancelariach doradców podatkowych, gdzie kluczowa jest obsługa wielu Klientów jednocześnie. Aby znacząco usprawnić i przyspieszyć Państwa pracę, powstał moduł przeznaczony do zbiorczego zarządzania operacjami wykonywanymi dla klientów biura – Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe. Moduł zawiera funkcjonalności umożliwiające wykonywanie operacji zbiorczych np. księgowanie na raz wielu dokumentów, czy chociażby wysłanie e-deklaracji dla wielu klientów jednocześnie.

 Dzięki modułowi Biuro Rachunkowe możemy:

  •      zbiorczo zarządzać operacjami dla wielu lub wszystkich klientów biura;
  •      zbiorczo tworzyć i wyliczać deklaracje podatkowe oraz przesyłać w formie e-deklaracji;
  •      zintegrować moduł Biuro Rachunkowe z modułem CRM oraz Obieg Dokumentów;
  •      rejestrować czas poświęcony na obsługę danego klienta i analizować zyskowność współpracy z klientem;
  •      zbiorczo generować raporty na podstawie danych zawartych w programie Comarch ERP Optima dla wskazanych klientów;
  •      zbiorczo wykonywać kopie bezpieczeństwa baz danych klientów.

 

Co zyskujesz dzięki modułowi Biuro Rachunkowe?

  • Czas - dzięki operacjom wykonywanym seryjnie.
  • Pieniądze - tę samą pracę może wykonać mniejsza ilość osób.
  • Kontrolę – dzięki integracji z modułem CRM wiesz, co się dzieje u Twojego klienta; integracja z modułem Obieg Dokumentów zapewnia informację o statusie dokumentów księgowych.
  • Kontrolę kosztów – możesz ustalić, jaka jest pracochłonność obsługi Twojego ulubionego klienta.
  • Kontrolę efektywności – wiesz, którzy pracownicy są najbardziej efektywni.

Moduł Biuro Rachunkowe jest zintegrowany ze wszystkimi pozostałymi modułami programu Comarch ERP Optima i pracuje wraz z nimi w obrębie jednej bazy danych.


Zobacz w jaki sposób możesz wysłać seryjnie e-Deklaracje wszystkich obsługiwanych firm jednocześnie


Wymiana dokumentów z Klientem szybsza niż kiedykolwiek

Biuro Rachunkowe może wymieniać dokumenty z Klientem dzięki Comarch IWD, czyli Internetowej wymianie dokumentów. Jest to funkcjonalność polegająca na wymianie informacji pomiędzy dwoma użytkownikami systemu Comarch ERP Optima. Wymiana dokumentów zachodzi automatycznie i jest całkowicie darmowa!

Rozwiązanie to umożliwia przesyłanie paragonów, faktur sprzedaży i zakupu, dokumentów magazynowych oraz raportów kasowych i danych rozliczeniowych. Wymieniane dane są zaszyfrowane, a cały proces odbywa się elektronicznie poprzez Internet.

W jaki sposób zabezpieczone są przesyłane dane? Główne cechy zastosowanego rozwiązania:

  • bezpieczeństwo danych – system został tak zaprojektowany, aby zapewnić jak najlepsze bezpieczeństwo przesyłanych danych,
  • poufność danych – uzyskiwana jest dzięki podwójnemu systemowi szyfrowania (paczki danych są szyfrowane/deszyfrowane asymetrycznie parą kluczy RSA oraz przesyłane szyfrowanym kluczem symetrycznym protokołem opartym o TLS 1.0 / SSL 3.0),
  • integralność danych – jest zapewniona dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego (paczki są podpisywane kluczem prywatnym strony wysyłającej) i strona odbierająca ma pewność, że dane nie zostały zmodyfikowane,
  • zabezpieczenia serwera – (takie jak wymuszanie haseł, czy szyfrowanie całej transmisji uniemożliwiające przechwycenie hasła) uniemożliwiają nieautoryzowane usuwanie danych z serwera, oraz wysyłanie na serwer.

Poznaj inne moduły Comarch ERP Optima

Już ponad 60 tys. firm wybrało Comarch ERP Optima. Dołącz do nich już dziś!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa