SERWIS SYSTEMÓW ERP COMARCH

Serwis techniczny to specjalny dział utworzony w naszej firmie na potrzeby klientów, którym zależy na szybkiej i fachowej pomocy w zakresie oprogramowania Comarch ERP.

Nasi pracownicy są przygotowani do tego, aby odpowiadać na pytania merytoryczne oraz techniczne. Pomocą służą zarówno inżynierowie obsługi technicznej jak i konsultanci merytoryczni. Wszyscy z doskonałą znajomością oprogramowania Comarch ERP. Nasi konsultanci dysponują wiedzą z zakresu informatyki, księgowości, kadr i płac oraz innych obszarów, które obejmuje swym działaniem oprogramowanie Optima.

Pomoc udzielana jest telefoniczne, poprzez połączenie zdalne lub wizytę serwisową na miejscu u klienta. W zależności od rodzaju zgłoszenia i jego pilności podejmowana jest decyzja o sposobie udzielenia pomocy.

Zgłoszenia wymagające pilnej interwencji i drobne zgłoszenia telefoniczne realizowane są natychmiast.

Co nas wyróżnia?

  • doświadczony zespół konsultantów gotowych pomóc w najbardziej nietypowych problemach
  • dedykowany konsultant lub grupa konsultantów dla każdego Klienta
  • natychmiastowa pomoc telefoniczna przy drobnych zgłoszeniach
  • kompleksowa opieka nad systemem od kwestii technicznych, związanych z administrowaniem systemem i bazami danych do kwestii merytorycznych związanych z obszarami takimi jak księgowość, finanse i kadry.

Co zyskujesz?

  • gwarantowane godziny wsparcia – nasi konsultanci są zawsze dostępni
  • natychmiastowa pomoc zdalna
  • indywidualny opiekun
  • terminowość i jakość wykonanych prac

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami i opisz swój problem. Nasz konsultant przeanalizuje zgłoszenie i przedstawi możliwe rozwiązania. Zadzwoń pod numer 22 300 12 24 lub skorzystaj z formularza kontaktowego

Skontaktuj się z nami

ASYSTA TECHNICZNA

W jaki sposób umowa serwisowa przekłada się na zyski naszych klientów?

Posiadanie umowy serwisowej w istotny sposób wpływa na wydajność i komfort pracy z systemami ERP Comarch .

Najważniejsze korzyści płynące z posiadania z umowy serwisowej to:

  • dobrze sparametryzowany i serwisowany system to zmniejszenie nakładu pracy na powierzone zadanie (liczonego w rbh) możliwość zatrudnienia mniejszej ilości osób do wykonywania powtarzalnych czynności, które można zautomatyzować w systemie lepszy obieg informacji w firmie;
  • brak tzw. czarnych dziur informacyjnych pracownicy nie tracą czasu na samodzielne poszukiwanie rozwiązań i mogą skoncentrować się na przydzielonych zadaniach
  • pracownicy, którzy mają zapewnione wsparcie serwisowe nie porzucają zadań, których nie są w stanie rozwiązać
  • dostępność asysty technicznej przekłada się na sprawne działanie firmy – problemy są rozwiązywane przez wykwalifikowanych specjalistów i nie nawarstwiają się
  • poufność - asysta techniczna realizowana jest przez jednego zaufanego dostawcę, pracownicy nie poszukują rozwiązań poza oficjalną ścieżką postępowania
  • bezpieczeństwo – prawidłowa polityka bezpieczeństwa jest w stanie zapewnić wysokie bezpieczeństwo wszystkich wprowadzonych danych
  • gwarancja zgodności z przepisami dzięki bieżącym aktualizacjom systemu, o co dba asysta techniczna

Wybierz komfort pracy z asystą techniczną!

Już ponad 60 tys. firm wybrało Comarch ERP Optima. Dołącz do nich już dziś!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa