Serwis techniczny to specjalny dział utworzony w naszej firmie na potrzeby klientów, którym zależy na szybkiej i fachowej pomocy w zakresie oprogramowania Comarch ERP.
Nasi pracownicy są przygotowani do tego, aby odpowiadać na pytania merytoryczne oraz techniczne. Pomocą służą zarówno inżynierowie obsługi technicznej jak i konsultanci merytoryczni. Wszyscy z doskonałą znajomością oprogramowania Comarch ERP. Nasi konsultanci dysponują wiedzą z zakresu informatyki, księgowości, kadr i płac oraz innych obszarów, które obejmuje swym działaniem oprogramowanie Optima.
Pomoc udzielana jest telefoniczne, poprzez połączenie zdalne lub wizytę serwisową na miejscu u klienta. W zależności od rodzaju zgłoszenia i jego pilności podejmowana jest decyzja o sposobie udzielenia pomocy.
Zgłoszenia wymagające pilnej interwencji i drobne zgłoszenia telefoniczne realizowane są natychmiast.
Co nas wyróżnia?
- doświadczony zespół konsultantów gotowych pomóc w najbardziej nietypowych problemach
- dedykowany konsultant lub grupa konsultantów dla każdego Klienta
- natychmiastowa pomoc telefoniczna przy drobnych zgłoszeniach
- kompleksowa opieka nad systemem od kwestii technicznych, związanych z administrowaniem systemem i bazami danych do kwestii merytorycznych związanych z obszarami takimi jak księgowość, finanse i kadry.
Co zyskujesz?
- gwarantowane godziny wsparcia – nasi konsultanci są zawsze dostępni
- natychmiastowa pomoc zdalna
- indywidualny opiekun
- terminowość i jakość wykonanych prac