WebAPI to oprogramowanie sieciowe, które umożliwia wymianę informacji pomiędzy bazą danych Comarch ERP Optima a oprogramowaniem zewnętrznym. Dzięki niemu każdy może łatwo zintegrować własne rozwiązania z programem ERP jakim jest Comarch Optima bez pośrednictwa warstwy interfejsu. Oprogramowanie przeznaczone jest dla firm, które posiadają już własne wdrożone pogramy i chcieliby je zintegrować z Comarch ERP Optima. Oferuje automatyzację integracji i prostotę obsługi.
W ramach API udostępniamy szereg metod, które odpowiadają poszczególnym rodzajom dokumentów lub funkcjonalnościom programu Comarch ERP Optima. WebAPI przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych budowaniem rozwiązań korzystających z danych i mechanizmów udostępnianych przez program Comarch ERP Optima. Na życzenie dopasowujemy WebAPI do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. WebAPI do Comarch ERP Optima umożliwia dodawanie oraz modyfikację dokumentów w modułach handlowych, magazynowych, księgowych i kadrowo-płacowych.
WebAPI jest usługą sieciową, opierającą swoje działanie na protokole SOAP, wykorzystująca XML jako format tworzenia komunikatów oraz protokół RPC do ich przenoszenia pomiędzy aplikacją zewnętrzną a serwerem WebAPI.
Pobieranie listy kontrahentów.
Dodawanie kartoteki nowego kontrahenta.
Dodawanie, modyfikowanie, pobieranie i wyszukiwanie następujących danych kontrahentów:
- nazwa kontrahenta
- dane teleadresowe kontrahentów wraz z adresami poczty internetowej
- akronim (unikalny kod kontrahenta), NIP
- rachunki bankowe
- kategorie kontrahentów
- kod kraju kontrahenta
- domyślna waluta, cena, sposób i termin płatności
- uwagi i ATRYBUTY
- kody JPK
- grupa
- oznaczenie rodzaju kontrahenta
Pobieranie listy towarów.
Dodawanie kartoteki nowego towaru.
Dodawanie następujących danych towarów:
- nazwa, kod, grupa
- opis
- jednostka miary i waga
- stawka VAT
- typ i rodzaj
- ean i kod kreskowy
- atrybuty
Dodawanie dokumentów handlowych: FS (FA), FZ, PA
Dodawanie dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, PW, RO
Dodawanie korekt do dokumentów.
Dodawanie pozycji na dokumencie.
Dodawanie atrybutów.
Tworzenie dokumentów powiązanych, na przykład WZ do faktury sprzedaży.
Dodawanie dokumentów do rejestru VAT w Comarch ERP Optima.
Dodawanie, następujących danych dokumentów księgowych (w tym korekt):
- rejestr VAT (sprzedaży, zakupu)
- kategoria
- data wystawienia
- data wpływu
- data obowiązku podatkowego
- data prawa odliczenia (dla dokumentów handlowych)
- sposób i data płatności
- kurs, data kursu i kod waluty
- dokument źródłowy
- kontrahent
- pozycje
- dekretacja
- dziennik, data księgowania
- kody JPK
Pobieranie form i dat płatności.
Pobieranie informacji o rozliczeniach dokumentu.
Pobieranie informacji o nieobecnościach pracownika i urlopach. (moduł kadrowo-płacowy)
Pobieranie informacji o limitach urlopowych pracownika. (moduł kadrowo-płacowy)
Dodawanie uprawnień i szkoleń pracownika. (moduł kadrowo-płacowy)
Dowiedz się więcej na temat sposobów integracji z Comarch ERP Optima
Skontaktuj się z nami, tel. 22 3001224
FORMULARZ KONTAKTOWY