WEB API do Comarch ERP Optima

WebAPI to oprogramowanie sieciowe, które umożliwia wymianę informacji pomiędzy bazą danych Comarch ERP Optima a oprogramowaniem zewnętrznym. Dzięki niemu każdy może łatwo zintegrować własne rozwiązania z programem ERP jakim jest Comarch Optima bez pośrednictwa warstwy interfejsu. Oprogramowanie przeznaczone jest dla firm, które posiadają już własne wdrożone pogramy i chcieliby je zintegrować z Comarch ERP Optima. Oferuje automatyzację integracji i prostotę obsługi.

 W ramach API udostępniamy szereg metod, które odpowiadają poszczególnym rodzajom dokumentów lub funkcjonalnościom programu Comarch ERP Optima. WebAPI przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych budowaniem rozwiązań korzystających z danych i mechanizmów udostępnianych przez program Comarch ERP Optima. Na życzenie dopasowujemy WebAPI do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. WebAPI do Comarch ERP Optima umożliwia dodawanie oraz modyfikację dokumentów w modułach handlowych, magazynowych, księgowych i kadrowo-płacowych.

 WebAPI jest usługą sieciową, opierającą swoje działanie na protokole SOAP, wykorzystująca XML jako format tworzenia komunikatów oraz protokół RPC do ich przenoszenia pomiędzy aplikacją zewnętrzną a serwerem WebAPI.

WEB API do Comarch ERP Optima

Możliwości WEB API do Comarch ERP Optima:

Pobieranie listy kontrahentów.

Dodawanie kartoteki nowego kontrahenta.

Dodawanie, modyfikowanie, pobieranie i wyszukiwanie następujących danych kontrahentów:

  • nazwa kontrahenta
  • dane teleadresowe kontrahentów wraz z adresami poczty internetowej
  • akronim (unikalny kod kontrahenta), NIP
  • rachunki bankowe
  • kategorie kontrahentów
  • kod kraju kontrahenta
  • domyślna waluta, cena, sposób i termin płatności
  • uwagi i ATRYBUTY
  • kody JPK
  • grupa
  • oznaczenie rodzaju kontrahenta

Pobieranie listy towarów.

Dodawanie kartoteki nowego towaru.

Dodawanie następujących danych towarów:

  • nazwa, kod, grupa
  • opis
  • jednostka miary i waga
  • stawka VAT
  • typ i rodzaj
  • ean i kod kreskowy
  • atrybuty

Dodawanie dokumentów handlowych: FS (FA), FZ, PA

Dodawanie dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, PW, RO

Dodawanie korekt do dokumentów.

Dodawanie pozycji na dokumencie.

Dodawanie atrybutów.

Tworzenie dokumentów powiązanych, na przykład WZ do faktury sprzedaży.

Dodawanie dokumentów do rejestru VAT w Comarch ERP Optima.

Dodawanie, następujących danych dokumentów księgowych (w tym korekt):

  • rejestr VAT (sprzedaży, zakupu)
  • kategoria
  • data wystawienia
  • data wpływu
  • data obowiązku podatkowego
  • data prawa odliczenia (dla dokumentów handlowych)
  • sposób i data płatności
  • kurs, data kursu i kod waluty
  • dokument źródłowy
  • kontrahent
  • pozycje
  • dekretacja
  • dziennik, data księgowania
  • kody JPK

Pobieranie form i dat płatności.

Pobieranie informacji o rozliczeniach dokumentu.

Pobieranie informacji o nieobecnościach pracownika i urlopach. (moduł kadrowo-płacowy)

Pobieranie informacji o limitach urlopowych pracownika. (moduł kadrowo-płacowy)

Dodawanie uprawnień i szkoleń pracownika. (moduł kadrowo-płacowy)

 

Dowiedz się więcej na temat sposobów integracji z Comarch ERP Optima

Skontaktuj się z nami, tel. 22 3001224

FORMULARZ KONTAKTOWY

Poznaj inne ułatwienia pracy dla Comarch ERP Optima

Już ponad 60 tys. firm wybrało Comarch ERP Optima. Dołącz do nich już dziś!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa