Serwis, remonty i utrzymanie ruchu

Dla przedsiębiorstw działających w branży serwisowej i usługowej szczególnie istotna jest organizacja działań. O sukcesie decyduje wiele czynników. Najważniejsze to:

  • optymalizacja działań zespołów serwisowych,
  • stała kontrola dostępności części zamiennych i optymalizacja stanów magazynu części;
  • brak przestojów i niepotrzebnych czynności,
  • sprawna realizacja zleceń, która ma wpływ na zadowolenie klienta i koszty,
  • szybki czas realizacji zleceń oraz przepływ informacji,

Wszystkie te czynniki składają się na efekt w pełni profesjonalnej obsługi klienta i finalnie decydują o wizerunku firmy.

Dzięki Comarch ERP XL każda średnia i duża firma usługowa bądź serwisowa może skutecznie realizować swoje zadania, poszerzać grono klientów i stabilnie się rozwijać.

Funkcjonalności

Comarch ERP XL udostępnia narzędzia do planowania, realizacji i rozliczania procesów serwisowych.

System w zależności od sposobu wdrożenia może wspierać firmy w ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów - na przykład świadczenia usług serwisowych dla produktów sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej lub serwisu gwarancyjnego.

Program sprawdza się również w modelu realizacji prac utrzymaniowych lub serwisowych wewnątrz danego przedsiębiorstwa. W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia szereg narzędzi wspomagających realizację procesów serwisowych.

Po wdrożeniu Comarch ERP XL przedsiębiorstwa są w stanie na bieżąco optymalizować działania, co skutkuje istotną poprawą jakości obsługi klientów. Dla zarządu ważny będzie również stały dostęp do wszystkich informacji na temat zleceń i poniesionych kosztów.

Comarch ERP XL znajduje wiele zastosowań w obszarze serwisu. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób Comarch ERP XL może usprawnić działanie Twojej firmy, skontaktuj się z nami.

branża serwisowa

Dowiedz się więcej na temat programu Comarch ERP XL dla branży serwisowej

Zadzwoń pod numer 22 300 12 24

Formularz kontaktowy

Ewidencja serwisowanych urządzeń

  • określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce
  • szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie

Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń

  • dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego
  • pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem

Planowanie zleceń serwisowych

  • rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
  • przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością
  • analiza kosztu oraz kalkulacja marży
  • wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych

Realizacja zleceń serwisowych

  • automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia
  • generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem
  • możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta

Comarch Mobile Serwis

Comarch ERP XL jest zintegrowany z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy urządzeń w ramach przedsiębiorstwa lub produktów sprzedanych na zewnątrz (np. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny).

Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:

  • planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis
  • przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis
  • realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis
  • planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.

Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów.

Jeszcze więcej możliwości z Comarch ERP

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa