Dla przedsiębiorstw działających w branży serwisowej i usługowej szczególnie istotna jest organizacja działań. O sukcesie decyduje wiele czynników. Najważniejsze to:
- optymalizacja działań zespołów serwisowych,
- stała kontrola dostępności części zamiennych i optymalizacja stanów magazynu części;
- brak przestojów i niepotrzebnych czynności,
- sprawna realizacja zleceń, która ma wpływ na zadowolenie klienta i koszty,
- szybki czas realizacji zleceń oraz przepływ informacji,
Wszystkie te czynniki składają się na efekt w pełni profesjonalnej obsługi klienta i finalnie decydują o wizerunku firmy.
Dzięki Comarch ERP XL każda średnia i duża firma usługowa bądź serwisowa może skutecznie realizować swoje zadania, poszerzać grono klientów i stabilnie się rozwijać.
Comarch ERP XL udostępnia narzędzia do planowania, realizacji i rozliczania procesów serwisowych.
System w zależności od sposobu wdrożenia może wspierać firmy w ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów - na przykład świadczenia usług serwisowych dla produktów sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej lub serwisu gwarancyjnego.
Program sprawdza się również w modelu realizacji prac utrzymaniowych lub serwisowych wewnątrz danego przedsiębiorstwa. W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia szereg narzędzi wspomagających realizację procesów serwisowych.
Po wdrożeniu Comarch ERP XL przedsiębiorstwa są w stanie na bieżąco optymalizować działania, co skutkuje istotną poprawą jakości obsługi klientów. Dla zarządu ważny będzie również stały dostęp do wszystkich informacji na temat zleceń i poniesionych kosztów.
Comarch ERP XL znajduje wiele zastosowań w obszarze serwisu. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób Comarch ERP XL może usprawnić działanie Twojej firmy, skontaktuj się z nami.
branża serwisowa
Dowiedz się więcej na temat programu Comarch ERP XL dla branży serwisowej
Zadzwoń pod numer 22 300 12 24
Formularz kontaktowy
Comarch ERP XL jest zintegrowany z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy urządzeń w ramach przedsiębiorstwa lub produktów sprzedanych na zewnątrz (np. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny).
Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:
- planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis
- przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis
- realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis
- planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.
Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów.