Elektroniczna Ewidencja Broni i Amunicji

Jedyna na polskim rynku elektroniczna Ewidencja Broni i Amunicji zintegrowana z systemem Comarch ERP Optima. Gotowe rozwiązanie dla firm zajmujących się obrotem bronią i amunicją.

Moduł Ewidencji Broni i Amunicji firmy Lagarta Sp. z o.o. dla systemu Comarch ERP Optima jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych posiadających koncesje MSWiA zezwalającą na „Wytwarzanie i obrót materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym” Program umożliwia prowadzenie w formie elektronicznej księgi ewidencyjnej broni i amunicji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 października 2019 r. w sprawie ewidencjonowania przeznaczonych do obrotu oraz przyjętych na przechowanie lub w komis materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz transakcji obrotu i transakcji w zakresie pośrednictwa (Dz.U. 2019 Poz. 2235)

Par. 4.1. „Księgę ewidencyjną przeznaczonych do obrotu oraz przyjętych na przechowanie lub w komis towarów koncesjonowanych, zawartych transakcji mających za przedmiot obrót tymi towarami oraz zawartych transakcji w zakresie pośrednictwa prowadzi się w postaci papierowej lub elektronicznej.”

Program znajdzie zastosowanie w

  • sklepach i hurtowniach prowadzących sprzedaż broni i amunicji,
  • na strzelnicach, gdzie wymagana jest szczegółowa ewidencja broni i amunicji,
  • w firmach prowadzących sprzedaż internetową, która wymaga prowadzenia ewidencji broni i amunicji.

Moduł jest odwzorowaniem papierowej wersji księgi ewidencji broni i amunicji. Znajdują się w nim wszystkie informacje wymagane przepisami, jakie wpisywane były do papierowej wersji księgi ewidencji broni i amunicji.

Moduł składa się z

  1. Ewidencji Broni i Ewidencji Amunicji (Rejestru/Księgi Ewidencyjnej) 
  2. Szablonów faktur sprzedaży dostosowanych do obrotu towarami koncesjonowanymi 
  3. Zawiadomienia dla Policji o sprzedaży produktu koncesjonowanego 
  4. Funkcji i cech pozwalających na prawidłowe działanie powyższych 
Dodatkowo moduł jest w pełni zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima Handel oraz Handel Plus, co umożliwia prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej i fakturowania w jednym systemie. Co więcej, dla firm chcących rozszerzyć swoją działalność o dodatkowy kanał sprzedaży istnieje możliwość integracji modułu Elektronicznej Ewidencji Broni i Amunicji oraz systemu Comarch ERP Optima ze sklepem internetowym.

Elektroniczna Ewidencja Broni i Amunicji

Możliwości modułu do ewidencji broni i amunicji

  • prowadzenie kartoteki produktów koncesjonowanych z wymaganymi parametrami
  • prowadzenie kartoteki nabywców wraz z wymaganymi parametrami (np. nr uprawnień)
  • prowadzenie kartoteki dostawców wraz z wymaganymi parametrami (np. nr koncesji)
  • prowadzenie i wydruk ewidencji broni i amunicji - wydruk faktury sprzedaży zgodnej z rozporządzeniem
  • wprowadzanie faktur zakupu i PZ wraz z wymaganymi parametrami (np. nr koncesji MSWiA)
  • wydruk zawiadomienia dla policji

Przewagi modułu do ewidencji broni i amunicji zintegrowanego z systemem ERP

  • możliwość przetestowania systemu przed zakupem
  • sprawne i szybkie wdrożenie systemu
  • gotowe rozwiązanie dla firm prowadzących obrót bronią
  • profesjonalne szkolenie z obsługi
  • łatwość obsługi i intuicyjność systemu

Korzyści z wdrożenia programu do ewidencji broni i amunicji

  • kompleksowa obsługa procesów sprzedażowych i magazynowych
  • integracja z systemem ERP - automatyczne generowanie potrzebnych dokumentów
  • skrócenie czasu potrzebnego do generowania dokumentów
  • wyższy poziom obsługi klienta - skrócenie czasu obsługi

Kartoteka broni i amunicji

Moduł umożliwia dodawanie produktów koncesjonowanych do kartoteki towarowej wraz z wymaganymi atrybutami: kaliber, kraj pochodzenia, nazwa producenta, numer seryjny, rok produkcji, rodzaj, symbol cyfrowo-literowy w przypadku broni, oraz kod UNADR, kaliber, numer partii w przypadku amunicji.

 OKNO KARTOTEKI TOWAROWEJ W SYSTEMIE - ATRYBUTY EWIDENCJI BRONI

 

 

OKNO KARTOTEKI TOWAROWEJ W SYSTEMIE - ATRYBUTY EWIDENCJI AMUNICJI

ewidencja amunicji

Moduł pozwala na generowanie Ewidencji Broni, Ewidencji Amunicji w formie elektronicznej, w podziale na kategorie z określeniem ram czasowych, jakie ewidencja ma obejmować.

Jak wygląda wydruk elektronicznej ewidencji?

Ewidencja składa się ze strony tytułowej zawierające wszystkie informacje wymagane dla takiego dokumentu oraz ewidencji właściwej.

Poniżej prezentujemy widok przykładowej strony tytułowej Elektronicznej Ewidencji Broni i Amunicji.

 

strona tytułowa

Poniżej znajduje się przykładowa strona ewidencji broni w wariancie standardowym.
strona ewidencji

Faktura sprzedaży broni i amunicji

Faktura sprzedaży produktów koncesjonowanych, jak broń czy amunicja jest dostosowana do obowiązujących przepisów i zawiera szereg dodatkowych informacji istotnych dla obrotu produktami koncesjonowanymi, takich jak:

  • PESEL
  • numer dokumentu tożsamości nabywcy
  • numer seryjny towaru, wytwórca
  • kaliber, kraj pochodzenia
  • kategoria 

Każdy egzemplarz broni jest osobno odwzorowany w systemie. W momencie sprzedaży wskazujemy konkretny towar z numerem seryjnym, który jest sprzedawany.

Zawiadomienie dla policji

O każdorazowej sprzedaży produktów koncesjonowanych, sprzedawca ma obowiązek powiadomić lokalne organy Policji. Do tego celu służy „Zawiadomienie”. Moduł automatycznie dostosowuje zawiadomienie dla policji zgodnie z przeprowadzoną transakcją.

WYDRUK ZAWIADOMIENIA DLA POLICJI

zawiadomienie 

Rozwiązanie na miarę potrzeb

Spodobał Ci się moduł Elektronicznej Ewidencji Broni i Amunicji? Chcesz dowiedzieć się, jak moduł ewidencji broni i amunicji wraz z systemem ERP może usprawnić pracę Twojej firmy i jak wygląda wdrożenie?

Jeżeli chcesz porozmawiać o rozwiązaniach informatycznych w kontekście Twojej firmy - zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z naszymi doradcami. Dane znajdziesz w zakładce Kontakt. Otrzymasz od nas ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Dowiesz się, jak wygląda wdrożenie i szkolenie z obsługi programu, jakie są zasady upgrade oraz gdzie można uzyskać pomoc techniczną.

Przygotujemy dla Ciebie wycenę tylko tych modułów i funkcjonalności, które będą pomagać Ci w codziennej pracy. Poprowadzimy Cię przez przez proces zakupu, wdrożenia i szkolenia.

Nasz zespół może zająć się także stworzeniem indywidualnych funkcji w oparciu o funkcje dodatkowe programu Comarch ERP Optima lub niezależne aplikacje. Prześlij do nas zapytanie, aby otrzymać wycenę dodatkowych usług.

Powierz wdrożenie i rozwój systemu profesjonalistom, by cieszyć się optymalnie wdrożonym programem wspierającym Cię w codziennej pracy!

Otrzymaj atrakcyjną wycenę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Zadzwoń! +48 223 001 224

Przejdź do formularza kontaktowego

Poznaj aplikacje współpracujące z Comarch ERP Optima

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa