Moduł CRM do zarządzania Twoją firmą

Comarch ERP Optima to nowoczesny program przeznaczony również do zarządzania firmą. Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie
i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

CRM

Wielu klientów – jeden system CRM

W programie zgromadzisz całą wiedzę o swoich klientach potrzebną, aby w uprządkowany i zaplanowany sposób prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe. Dzięki CRM Comarch ERP Optima będziesz miał zawsze pełen przegląd prowadzonych spraw i podejmowanych działań oraz kontrolę nad sposobem ich realizacji.

Włącz się w relacje z klientami

Program Comarch ERP Optima CRM to ogrom możliwości, które możesz wykorzystywać do zwiększenia potencjału swojej firmy. CRM Comarch ERP Optima pozwala na opisywanie każdej interakcji z klientem (spotkania, rozmowy telefoniczne, korespondencja), przypisywanie im określonego statusu i planowanie następnych działań.

Dodatkowo program w wersji PLUS wyposażony jest w funkcjonalność, która pomoże w skutecznej windykacji.

Twój klucz do sukcesu

Program Comarch ERP Optima CRM wspiera proaktywne zarządzanie firmą. Możliwość analizy wprowadzonych do programu danych otwiera Twoją firmę na zupełnie nowe możliwości, gdzie najważniejsze jest planowanie i dostosowywanie działań do potrzeb Twoich klientów. Z CRM Comarch ERP Optima Twoje działania są bardziej efektywne.

Najważniejsze funkcjonalności

  • prowadzenie bazy kontaktów,
  • szczegółowa rejestracja kontaktów z klientami,
  • harmonogramowanie działań,
  • przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom,
  • tworzenie checklisty i łatwa ewidencja wykonanych zadań,
  • rejestracja wykonanych działań,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • automatyczne wystawianie faktur cyklicznych dla wielu kontrahentów jednocześnie,
  • integracja z programem pocztowym,
  • automatyczna windykacja należności (w wersji PLUS).

 

Dodatkowo wersja Comarch ERP Optima CRM Plus umożliwia:

  • automatyczną windykację nieuregulowanych należności,
  • blokowanie sprzedaży do kontrahentów z przeterminowanymi płatnościami,
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach.

Kontakt

Dowiedz się więcej na temat modułów programu Comarch ERP Optima.

Zadzwoń pod numer 22 300 12 24

Sprawdź cenę programu

Zarządzanie sprzedażą detaliczną i w Internecie

Program znacznie ułatwia prowadzenie sprzedaży detalicznej i internetowej. Moduł Detal pozwala na wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. Okno sprzedaży detalicznej to idealne narzędzie do pracy w sklepach, gastronomii czy punktach usługowych. Najważniejsze zalety rozwiązania to:

  • pełna integracja z innymi modułami ERP Optima
  • darmowa aplikacja do inwentaryzacji
  • współpraca z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi i kasami fiskalnymi
  • zestawienia i analizy sprzedażowe (moduł BI)
  • współpraca z ekranami dotykowymi
  • dowolne formy płatności

Sprzedaż internetową z pewnością ułatwi:

  • integracja z e-Sklep Comarch
  • integracja z Allegro i eBay, wkrótce integracja z Amazon (moduł e-Sale)
  • możliwość integracji z praktycznie dowolnym e-sklepem (WooCommerce, Presta Shop, Shoper, Magento)
  • wszystkie typy dokumentów handlowych i magazynowych
  • możliwość integracji z firmami kurierskimi i płatnościami
  • zestawienia i analizy sprzedażowe (moduł BI)
  • obsługa transakcji w złotówkach i walutach obcych

Aplikacja do inwentaryzacji

Z myślą o pracownikach magazynu powstała darmowa aplikacja Comarch Mobile Inwentaryzacja (dostępna w sklepie Google Play). Dzięki aplikacji każdy telefon z wbudowanym aparatem może stać się przenośnym skanerem kodów kreskowych oraz kolektorem danych. Pliki z danymi inwentaryzacyjnymi można wgrać na dysk w chmurze (np. iBard), przesłać na e-mail lub skopiować na komputer. Aplikacja współpracuje z programem Comarch ERP Optima. Rozwiązanie można wykorzystać także podczas tworzenia innych dokumentów handlowo-magazynowych.

Podstawowe funkcje aplikacji Inwentaryzacja:

  • tworzenie wielu arkuszy inwentaryzacyjnych
  • dodawanie, edycja i usuwanie pozycji
  • skanowanie kodów kreskowych lub manualne wprowadzanie pozycji
  • wyszukiwanie kodu towaru w arkuszu inwentarzowym
  • możliwość prowadzenia inwentaryzacji towarów z pliku wygenerowanego w Comarch ERP Optima
  • współpraca z aplikacją iBard24
  • eksport danych inwentaryzacyjnych lub wysyłanie plików na e-mail
Program Comarch ERP Optima ułatwia kompleksowe zarządzanie magazynem i sprzedażą oferując:
  • współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet (sprawdź, z jakimi urządzeniami współpracuje program)
  • darmową mobilna aplikacja do inwentaryzacji
  • możliwość generowania jednej faktury z kilku magazynów (Handel Plus)
  • wszystkie typy dokumentów magazynowych
  • zarządzanie opakowaniami kaucjonowanymi
  • wydawanie towaru z konkretnej partii lub konkretnej sztuki towaru (Handel Plus)
kontakt

Rozliczenia z kontrahentami

Moduł Kasa Bank i Kasa Bank Plus to więcej niż ewidencja wydatków i wpływów. Moduł pozwala na:

  • kontrolę przepływu środków pieniężnych w przedsiębiorstwie
  • prowadzenie dowolnej liczby kas i rachunków bankowych w złotówkach i innych walutach
  • automatyczne pobieranie kursów NBP
  • rozliczanie dokumentów w różnych walutach i automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w obcej walucie
  • definiowanie dowolnej liczby płatności i przypisanie do każdej odpowiedniego rejestru kasowego/bankowego
  • częściowe rozliczanie należności i zobowiązań
  • generowanie dokumentów kompensat
  • seryjne rozliczanie dokumentów z preliminarza płatności
  • kojarzenie płatności i dokumentów handlowych
  • korzystanie z mechanizmu podzielonej płatności – split payment
  • weryfikację numerów rachunków bankowych w wykazie podatników VAT

Dodatkowo w module Kasa Bank Plus jest możliwość:

  • prowadzenia magazynu walut
  • rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych
  • tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla użytkowników programu.

Program Comarch ERP Optima jest zintegrowany z systemami informatycznymi banków: Alior Bank, BNP Paribas, BankMillennium, Citibank, ING Bank Śląski, mBank, Pekao, Raiffeisen.

Poznaj inne moduły Comarch ERP Optima

Już ponad 60 tys. firm wybrało Comarch ERP Optima. Dołącz do nich już dziś!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Michałowskiego 1 02-438 Warszawa